لوازم مصرفی پزشکی – ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده

با توجه به اینکه حدود 80% عفونتهای بیمارستانی از طریق تماس دست منتقل می شوند محلولهای الکلی یکی از موثرترین راهها برای کاهش آسیب ها و هزینه های ناشی از عفونتهای بیمارستانی شناخته شده اند

 

محلول ضدعفونی کننده دست الکلی

بصورت محلول مایع و ژل ضد عفونی کننده دست حاوی الکل ۷۰ درصد ارائه میگردد و همچنین انواع اسپری ضدعفونی کننده دست و مایع ضد عفونی کننده دست بیمارستانی، انواع محلول ضدعفونی کننده دست خانگی و صنعتی در برند های متنوع ایرانی و خارجی می باشد. این گروه با ماده موثر هایی همچون اتانول 70 درصد، ایزوپروپیلن، یک پروپانول، دو پروپانول و ایزوپروپانول می باشد. عموما محلول های ضدعفونی کننده دست دارای مواد نرم کننده و دارای بوی مطبوع می باشند.

 

ضد عفونی کننده سطوح

ضد عفونی کننده ها سطوح به دو شکل ارائه میشوند که گاها غلیظ است و نیاز به رقیق سازی دارد یا برخی از این مواد در غلظت مناسب آماده می شوند و در اختیار کابران قرار می گیرند.
سپتی سیدین محلول آنتی سپتیک با خواص ضدعفونی کنندگی سریع و پایدار، مناسب برای پوست دست بوده و نیاز کاربران را از شستشوی مکرر با آب و صابون برطرف می‌کند. استفاده از این محصول به دلیل پایداری خواص ضدمیکروبی در دستگاه های اتوماتیک و چکمه شوی های مستقر در ورودی سالن های تولید کاربرد بسیاری دارد.
پرسیدین 15 % محلولی ضدعفونی‌کننده و استریل‌کننده سرد برپایه‌ی یکی از موثرترین و قوی‌ترین ترکیبات ضد میکروبی «پراستیک اسید» است و بالاترین استانداردها و کیفیت را در از بین بردن کلیه ویروس‌ها، باکتری ها، قارچ‌ها، مخمرها و دیگر عوامل میکروبی دارد. این محصول مقاومت میکروبی ایجاد نمی‌کند لذا نیازی به تعویض دوره‌ای با ضدعفونی کننده‌های دیگر ندارد.

شرکت مرسا تجهیز آزما ارائه کننده انواع ضدعفونی کننده دست و سطوح آماده ارائه خدمات به مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، کارخانجات صنایع غذایی و آزمایشگاهیان عزیز کشورمان می باشد.

با تکمیل فرم و ثبت سفارش، از قیمت و موجودی محصولات اطلاع حاصل فرمایید.