لوازم مصرفی پاتولوژی و هماتولوژی – خون کنترل و آنتی سرم گروه خونی

خون کنترل یک محصول آزمایشگاهی است که شامل گلبول‌های خونی، ذرات، مواد نگه دارنده و… می‌باشد. خون کنترل نمونه خونی است با مقادیر مشخص که جهت کنترل دقت عملکرد دستگاه های آنالایزرهای مختلف آزمایشگاه هماتولوژی بکار می‌رود.
خون کنترل را در دمای ۸-۲ درجه سانتی‌گراد (یخچال) نگهداری نموده و از قراردادن آن در خارج از محدوده تعریف شده خودداری نمائید. در صورت عدم باز شدن درب ویال خون کنترل و استفاده از آن، تا پایان تاریخ انقضا مندرج بر روی ویال قابل استفاده می‌باشد و بعد از باز کردن درب ویال خون کنترل، بهترین زمان مصرف، ۱۵ روز می‌باشد.

آنتی سرم گروه خونی

کیت تشخیص گروه خونی جهت تشخیص گروهای خونی O – A – B – AB و همچنین تعیین مثبت یا منفی بودن گروه خونی استفاده می‌شود. کیت تشخیص گروه خونی با کاربری آسان جهت استفاده در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، قابل استفاده می‌باشد.
شرکت مرسا تجهیز آزما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تأمین لوازم مصرفی و تجهیزات آزمایشگاهی، تشخیص طبی، سیتوژنتیک و همچنین با اخذ مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی و قرارگرفتن در سامانه IMED، به عنوان توزیع کننده رسمی لوازم آزمایشگاهی و ثبت نمایندگی از واردکنندگان و تولیدکنندگان کشور عزیزمان، سعی در ارائه خدمات نوین و محصولات برتر به جامعه آزمایشگاهیان را داریم.
شرکت مرسا تجهیز آزما نماینده فروش محصولات روز آزمون، R&D ،CELLCO، سیناژن و انتقال خون آماده ارائه خدمات به آزمایشگاهیان عزیز کشورمان می‌باشد.

با تکمیل فرم و ثبت سفارش، از قیمت و موجودی محصولات اطلاع حاصل فرمایید.