شیشه آلات بشر و ارلن

مرسا تجهیز آزما تامین کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی از نوع بروسیلیکات می باشد. انواع ظروف پرمصرف شیشه ای مانند بشر، ارلن، پیپت، استوانه مدرج، پتری دیش، انواع بالن، بورت، انواع لوله آزمایش و انواع اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی (رداژ) از جنس شیشه بروسیلیکات با بهترین کیفیت عرضه می شود. همچنین در صورتی که تقاضای ظرفی را داشتید که در لیست ما وجود نداشت می توانید سفارش ساخت آن را به ما بدهید. واردات بدون واسطه شیشه آلات و توانایی در ساخت انواع شیشه آلات سفارشی، تضمین بهترین قیمت را به شما مشتریان عزیز میدهد.

بشر ظرفی استوانه ای شکل کف تخت بوده و عموما دارای لبه ای کوچک در دهانه خود برای راحت ریختن مایعات است. بشرها برای برداشتن مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان ظرف واکنش نیز استفاده می شوند.

انواع بشر آزمایشگاهی
بشرهای تخت: باز این بشر برای گرم نمودن در حمام داغ استفاده می‌شود.
بشر استاندارد یا کوتاه: از این بشر ها برای هدف هایی همانند آماده سازی محلولها و آزمایشات شیمیایی استفاده می‌شود.
بشرهای بلند: کاربرد این بشر در تیتراسیون است.

ارلن ها از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای آزمایشگاهی است که دارای جنس و نوع های مختلفی است و بر همین اساس برای فعالیت های آزمایشگاهی مختلفی همچون حرارت دان به نمونه، هم زدن و مخلوط نمودن، نگهداری مواد شیمیایی و کشت سلول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع ارلن آزمایشگاهی
دهانه گشاد: یان نوع برای جوشاندن مایعات و جداسازی و حجم رساندن کاربرد دارد.
دهانه تنگ: برای تیتراسیون و تبلور مجدد و میکروبیولوژی کاربرد دارد. در رالن دهانه گشاد نسبت به دهانه تنگ جابجایی مواد راحتر است.
خلا: این ارلن به نام های ارلن تخلیه یا ارلن بوختر نیز شناخته می‌شود و از ویژگی های منحصر به فرد آن مقاومت بالا در برابر فشار می‌باشد و برای تهیه بخار یا گاز و فیلتر نمودن استفاده می‌شود.
درپیچ دار: از این نوع ارلن ها نیز برای نگهداری و کشت استفاده می‌شود.
شرکت مرسا تجهیز آزما نماینده فروش محصولات Uni lab، Simax، Normax، BRAND، Glassco، ISO LAB، Eisco، آماده ارائه خدمات به اساتید محققین و آزمایشگاهیان عزیز کشورمان می باشد.

با تکمیل فرم و ثبت سفارش، از قیمت و موجودی محصولات اطلاع حاصل فرمایید.