شیشه آلات – استوانه مدرج

مرسا تجهیز آزما تامین کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی،تحقیقاتی و صنعتی از نوع بروسیلیکات می باشد. انواع ظروف پرمصرف شیشه ای مانند بشر، ارلن، پیپت، استوانه مدرج، پتری دیش، انواع بالن، بورت، انواع لوله آزمایش و انواع اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی (رداژ) از جنس شیشه بروسیلیکات با بهترین کیفیت عرضه می شود. همچنین در صورتی که تقاضای ظرفی را داشتید که در لیست ما وجود نداشت می توانید سفارش ساخت آن را به ما بدهید. واردات بدون واسطه شیشه آلات و توانایی در ساخت انواع شیشه آلات سفارشی، تضمین بهترین قیمت را به شما مشتریان عزیز میدهد.

 

مزور یا استوانه مدرج

ابزار آزمایشگاهی است که برای اندازه گیری حجم معینی از مایعات مختلف به کار می رود. استوانه مدرج پایه گرد ساخته شده از شیشه پیرکس (بروسیلیکات3.3) با تحمل حرارتی بالا می باشد. انواع مزور در جنس های شیشه ای و پلاستیکی تولید و در بازار عرضه می شوند. دقت اندازه گیری در استوانه مدرج یا مزور نسبت به بشر و ارلن بیشتر است. درجه بندی استوانه مدرج بر خلاف پیپت از پایین شروع می شود. مزور ها در سایزهای ۲۵، ۵۰، ۱۰۰، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ میلی لیتر ساخته میشود.

شرکت مرسا تجهیز آزما نماینده فروش شیشه آلات آزمایشگاهی برندهای Uni lab ، Simax ، Normax ، BRAND ، Glassco ، ISO LAB ، Eisco ، آماده ارائه خدمات به اساتید محققین و آزمایشگاهیان عزیز کشورمان می باشد.

با تکمیل فرم و ثبت سفارش، از قیمت و موجودی محصولات اطلاع حاصل فرمایید.