دستگاه‌های تخصصی آزمایشگاهی – سمپلر

در سمپلرها با ایجاد فشار بروی پیستون و رها کردن آن، حجم مشخصی از مایع به درون سر سمپلر وارد می‌شود. با فشار مجدد بر پیستون، مایع از داخل سر سمپلر خارج می‌شود. همچنین این دستگاه‌ها دارای یک رها کننده سر سمپلر می‌باشند.
در صورت استفاده مداوم از سمپلرها بهتر است که هر 6 ماه یکبار دستگاه‌ها باید کالیبر کنید. همچنین استفاده از محلول‌های اسیدی و خورنده، بهتر است اجزاء سمپلر را با آب مقطر شست و شو دهید. در صورتی که سمپلرهای مورد استفاده قابل اتوکلاو باشند، از این روش میتوان جهت استریل کردن آن‌ها استفاده کرد.

سمپلر آزمایشگاهی ثابت و متغیر

سمپلرها بر اساس نوع عملکرد به سه دسته ثابت، متغیر تک کاناله و متغیر چند کاناله تقسیم بندی می‌شوند. سمپلرهای ثابت توانایی مکش یک حجم مشخص و ثابتی از مایع را دارند. در حالیکه سمپلرهای متغیر دارای یک رنج کاری می‌باشند.
سمپلرهای متغییر دارای 3 رنج مشخص و استاندارد هستند که به عنوان ست سمپلر در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
سمپلر 0.5 تا 10 میکرولیتر
سمپلر 10 تا 100 میکرولیتر
سمپلر 100 تا 1000 میکرولیتر
سمپلر‌های آزمایشگاهی، در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان و متخصصین ما تماس بگیرید.
شرکت مرسا تجهیز آزما نماینده فروش محصولات برند‌های Eppendorf، Brand، Capp، Dragon lab، Selecta lab آماده ارائه خدمات به اساتید، محققین و آزمایشگاهیان عزیز کشورمان می‌باشد.

با تکمیل فرم و ثبت سفارش، از قیمت و موجودی محصولات اطلاع حاصل فرمایید.