دستگاه‌های تخصصی آزمایشگاهی – سانتریفیوژ

سانتریفیوژ آزمایشگاهی جهت جداسازی و یا رسوب دادن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به وسیله یک موتور که سبب چرخش حول محور افقی و قرار گیری محلول‌ها به صورت عمود و یا با زاویه ۴۵ درجه می‌شود باعث فراهم شدن نیروی گریز از مرکز بوده و ذرات و یا مایع‌های سنگین تر به سمت خارج حرکت کرده و مواد سبک تر در قسمت ابتدایی قرار می‌گیرند و جداسازی صورت می‌پذیرد.

سانتریفیوژ آزمایشگاهی

سرعت آن‌ها در حد معمولی قابل تنظیم است و می‌تواند اعمال عادی را انجام دهد. از مهم‌ترین کاربردهای این مدل می‌توان به جداسازی اجزاء خون، سرم و بقیه ترشحات و مایعات انسانی و حیوانی اشاره کرد.

میکروسانتریفیوژ

این دستگاه با سرعت 14000 دور در دقیقه کار می‌کند. میکروفیوژ با استفاده از نیروی گریز از مرکز برای ته نشین کردن مواد مختلف همچون اسیدهای نوکلئیک، پروتئین ها و… در آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه بیشتر در آزمایشگاه‌های ژنتیک و مولکولی مورد استفاده می‌باشند و دارای دو مدل یخچال دار و بدون یخچال هستند.

سانتریفیوژ میکرو هماتوکریت

جهت تعیین کسر حجمی گلبول‌ قرمز خون و جداسازی ریز حجم‌ خون می‌باشند و محلول‌ها استفاده می‌شوند که این مقادیر هماتوکریت (HCT) را برای آزمایش در بیوشیمی، ایمنی، ژنتیک و … فراهم می کند.

شرکت مرسا تجهیز ارائه دهنده بهترین و مدرن ترین انواع سانتریفیوژ می‌باشد و توانسته برندهایی که سال ها امتحان خود را پس داده و دارای گواهی استاندارد، ایزو ۱۳۴۸۵ و ایزو ۹۰۰۱ و ضمانت نامه کتبی یکسال می‌باشند رو ارائه کند. از جمله این برندها می‌توان به برندهای Selecta Lab، Hettich و برند های داخلی بهسان، پارس آزما، لابترون اشاره نمود.

با تکمیل فرم و ثبت سفارش، از قیمت و موجودی محصولات اطلاع حاصل فرمایید.